wtorek, 28 lutego 2012









Czas na drugą część naszych szalonych, przedstudniówkowych zdjęć.
Moje prośby o szybką wiosnę chyba chciały mi zrobić na złość. Lekki posmak ciepłego powietrza zamienił się w biały puszek na ziemi. Pogoda lubi robić psikusy.
Nie wiem czy tylko ja jestem taka wybredna, czy nagle doświadczyłam oświecenia. Magiczna 18 zmieniła nasze poglądy i spojrzenia. Niby to tylko cyfry, których z roku na rok przybywa ale brakuje mi już tego luzu w nas.
  Zakładam słuchawki i spróbuję wyzbyć się tych bałaganiarskich myśli.

5 komentarzy:

  1. ale swietne zdjecia <333 co do pielegnacji wlosow - polecam, mozna tylko zyskac.. :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega pozytywne zdjęcia! :) Super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie wyglądasz!:)

    Zapraszam na konkurs na blogu do wygrania karta podarunkowa 200zł do Zary!:)
    http://wwwczekofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde mile słowo, ale i konstruktywna krytykę.
Hejterom środkowy palec !