środa, 16 maja 2012

Co nowego w szafie piszczy ...


 Lumpowe : kropeczki primark, spodenki (plus moja inwencja twórcza : koronka ), bokserka siatka.



 Może nie jest tak puszyste i dokładnie wykonane, ale moje. Za 4 zł sądzę, że się opłaca.
Poranne malowanie pazurów. Kolor jest bardziej intensywny w realu.


Za oknem deszcz, więc nie ma szans na normalne zdjęcia. Przede wszystkim mam ochotę stanąć w końcu za obiektywem, a nie tylko wdzięczyć się przed nim. Mam już parę pomysłów, czekam tylko na sprzyjające warunki i oczywiście modelkę.
Czy intuicja kobiety zawodzi ? W moim życiu, chyba jeszcze nigdy mnie nie rozczarowała. Czuję ten nieprzyjemny zapach w powietrzu a to nie oznacza nic dobrego. Coraz częściej muszę ubierać maskę uśmiech, chociaż wnętrze krzyczy NIE !


Piękny, rapowy hymn! Kocham...

19 komentarzy:

  1. na zdjęciach wszystko wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobre zakupy , gratuluje , fajny pierścionek , wąsy to też pierścionek ?;>

    http://deletephilosophy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. same cudeńka:)

    obserwujemy? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne rzeczy! idealne na lato:) bardzo podoba mi się to cudeńko z kolcami:D

    OdpowiedzUsuń
  5. jaką ty masz śliczną maszynę do szycia! *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. wow super inspiracje, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dzieki! super zdjecia u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo zazdroszczę :) ja mam ostatnią dopiero 23 maja. ;/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy, bransoletka jest boska i ta kitka;0 gdzie ją kupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka słodka maszyna do szycia! awwww ^_^

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy ;-)
    zapraszam do mnie częściej.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakoś ostatnio byłam na bakier z piciem herbaty, ale własnie stres minął więc idę zrobić :DD A w moich fotografiach nie ma niczego takiego ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. piekne spodeneczki! :)


    ps. dodaję do obserwowanych i będzie mi bardzo miło jak też mnie dodasz ;P ;)))) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne te Twoje nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. spodenki wyglądają ślicznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każde mile słowo, ale i konstruktywna krytykę.
Hejterom środkowy palec !